20 Şubat 2012 Pazartesi

Köfte anlayışınızı değiştiren bir mekan: MİNİ KÖŞK!

     Mini Köşke ilk yaklaşık 2 ay önce gittim. Köftesinden yedim ve o zamandan beri artık hiçbir köfteyi beğenemez oldum.Tadına doyamayacağınız ve gerçekten köfte konusunda standartlarınızı yükselten bir lezzet.Ben artık vazgeçemiyorum.Kasap bölümü de var dilerseniz çiğ olarak alıp evinizde de pişirebilirsiniz.Mekanda kilo ile sipariş de verebiliyorsunuz.Köfte  dışında tercih edebileceğiniz et çeşitleri de var. Fiyatları da oldukça uygun.Sanırım lezzetinin yanı sıra bu özelliğinden dolayı da mekanın her 2 katı da hep dolu oluyor.


            Mini Köşk Köfte ve Et Salonu yeni Kandıra yolu üzeri Çayırköy mevkii İZMİT'te.Eğer İzmit'e yolunuz düşerse muhakkak uğrayın pişman olmazsınız, kolay da bulabileceğiniz bir yerde. 
           Şimdi fotoğraflarda görünce bir kez daha, oooffffff olsada yesek diyorum =)
           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder