29 Şubat 2012 Çarşamba

BERLİN KAPLANI

                                                
  Ata Demirer'in 3. filmi olan Berlin Kaplanı'nı malesef diğer filmleri kadar başarılı bulmadım. İzlemeden önce pek çok röportaj ve izleyici yorumları izlemiştim televizyonda sanırım bunlarda beklentimi fazla yükseltti. Yeğenimle gittim sinemaya ve evet o baya güldü benim aksime:) Sinemadaki diğer izleyicilere baktım genelde çocuklar çok fazla gülüyordu. Zaten küfür veya açık sahne olmadığı için de onların yaş grubuna gayet uygun bir film. Ama ne yalan söyleyeyim ben beğenmedim, eğlenceli bulmadım.
        Filmde tek başarılı olan şey oyunculuktu. Evet deneyımlı oyuncular bunu da göstermişler. Özellikle Ata Demirer Rolu için Almanya'ya gidip aylarca güvenlik görevlisi olan birinin yanında kalıp onun kouşma şeklini kapmaya çalışmış. O kişi bir dönem boksörlük yapmış bu yüzden rolüne bu konuda da yardımcı olmuş beraber sokaklarda çalışmışlar falan, baya özveri de bulunmuş yani, kilo vermiş. Konuşması gerçekten Almanya'da yaşayan Türkler gibiydi:) ama o kadar ne hoş bir konu vardı ne komik espiriler. Eyvah eyvah filmleri daha başarılıydı.
        Sonuç olarak bence orta karar bir film. Eyvah Eyvah filmini izleyip beğendiyseniz bunun yarattığı beklentiyi karşılamayacak onu söyleyeyim.Ama evinizde ailecek izleyecekseniz vakit geçirmek için uygun. Meraklısına bu da fragmanı...
          http://www.youtube.com/watch?v=ZazsGQLA41A

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder